Utgång och fight...

Igår va det som sagt en kväll i dimman. Käkade ostar och drack vin för att sedan övergå till bananlikör och vodka med citron... =P Svassade ner i regnet, för att nå krogen, likt två pundarluder. Skönt! Ingen press, fulare kan man inte bli, hehe;) Tur det firades haloween där nere. Väl framme vare fullt, bara att styra mot Harrys. Där va det INTE fullt! Men det gör inget, för dansa gick ju bra änå, minst sagt! Hitta 120 spänn. 100 av dem tillhörde uppenbarligen två skitsura "fiffis"! Tillslut, efter lite förnedring och oförstående miner om varför dom skulle ha MINA pengar, kastade jag hundralappen i ena "fiffins" ansikte. Det va Skojj. UNDERHÅLLNING på hög nivå =) Väl om naaattiii gick vi före i kön och fann oss en bulle. Låg sedan ful, FUL och utslagen på Mickans schässsslong medans hon fick laga mat mitt i natten. Te majj =) hehe! Och sig me då da... Käck kväll. Mindre käckt idag, faktiskt. Nu ska det slurpas en del kaffi ja ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Dumt att jag uttrycker mig så grovt, med närmare eftertanke.

2011-10-30 @ 21:15:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0