Äntligen helg!

 
Då var det äntligen lördag och första dagen på riktigt länge som jag fick sova ut. Måste visa lite grejs jag ska testa och två har jag provat sen innan, men de är så bra så jag fick änna fylla på. Lanzan är perfekt på att reda ut och ger glans. Revlon 1002 tar bort alla fula gula äckelskiftningar i det blonda. Abba är en sprayinpackning som reder ut. Disp core är värmeskydd som luktar smultron mmm... =) och NU TILL DET BÄSTA! Kevin Murphy schampoot Maxi wash, är ett detox schampoo som ger superglans :D Wohooo!
 
Sen det näst bästa...sån där glasyr som finns på morotskaka är ju så GOTT! men SÅ mycket socker i... så därför går det utmärkt att göra den med stevia! DET FINNS EN GUD!
 
Nu ska jag skynda mig iväg och sola. Om en stund blir det Glimmingen och Gokart! Sen lite trevligheter i Ucklum.

Kommentarer
Postat av: KammShatt

Nu får du allt uppdatera bloggen!:-)

2012-07-11 @ 19:45:57
URL: http://kammshatt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0