På inköpsresa till butik Kristin, hehehe! :p

Igår åkte jag till Gbg och plockade upp Annika, som jag inte träffat på...alldeles för länge! Vi åkte till Borås och hämtade mina stövlar som jag skulle köpa där, sedan åkte vi till Gällstad. Vi var på lager 157 som var PISSDÅLIGT (igår allefall). Men där fanns lite andra affärer oxå, som var bättre ;) Efter vi vart där åkte vi till nån outlet för Nelly.com Som oxå va dåligt. Annika fick kvälgningar av all skit HAHAHA! Så då fick vi vända hemåt. Jag hoppa snabbt in hemma för att fixa andra kläder och sånt, sen in till Mikaela och Martin, där vi förfesta lite =) Det blev Harrys en sväng. Ganska trevlig helg ju =)   just de...skrev nåt inlägg för ett tag sen med en inte syns...de va två parfymer som luktar gött allefall. Näh nu får jag ut här!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0