Filurer i natten

Både rävar och gamla Tuffsedjur... Just sett Schakalen med Mikaela. Det blixtra till ute och vi undra va fan det var. Men jag såg inget,först... Sen hitta vi en räv som hämtat soppåsen och spritt ut allt över hela gräsmattan och åt för allt va han va värd, mooooh!
Och ljuset, det var nog Heléne som kämpat för att få ut sin häst ur hagen, då det råka stå en bil mitt för grinden- ooops! Stackarn, hon våga kanske inte knacka på mitt i natten?!..
Vad ska jag göra nu da? Blev änna pigg av att plocka skräp ute i iskalla natten :S
Hade man haft kort på ett gym med BRA öppettider, så finns här mer energi nu än det gjorde förut allefall. Men men, guten nacht då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0