30 snabba...

1. Hur gammal är du? 26 år 
2. Hur gammal känner du dig? För gammal.
3. Vad har du gjort i dag? Tvättat, diskat, varit på gymmet- solat och tränat.
4. Vilken film såg du senast? Angel Eyes
5. Vem smsade du senast? Camilla. 
6. är du besatt av någonting? ja
7. Är du rädd för blod? Nej det är jag inte. 
8. Beskriv platsen du befinner dig på just nu? En mjuk svart soffa och en grå fluffig filt och en katt bredvid mig.  9. Kan du nämna fem statsministrar under 1900-talet i Sverige? Olof Palme, Ingvar Carlsson, Carl Bildt, Göran Persson och Fredrik Reinfeldt.
10. Googlade du för att få fram svaret på föregående fråga? Haha, nej jag skulle väl aldrig ljuga...
11. Vilken färg är dominerande i din garderob? Svart, grått och rosa. 
12. När vaknade du i dag? klockan 9:15 
13. Vilken är din favorithögtid? Midsommar. 
14. Vart i världen skulle du vilja befinna dig just nu? I Seychellerna
15. Nämn en plats i världen du besökt som du aldrig vill återvända till? Grums, uäk! Rutten falukorv...
16. Hur vill du tillbringa din pension? Resa runt och sedan vara hemma med min lille hund som jag har då.
17. Vad lyssnar du på just nu? tvn
18. Har du någon gång brutit ett ben? Nä.
19. Vilka fem saker vill du inte vara utan i ditt skafferi/kyl?  Ägg, mjölk, frukt, pepsi max och gurka.
20. Vad är du på för humör just nu?  Nervös inför livet...    
21. Hur går du helst klädd? Jeans och en hoodie till vardags och svart klänning på fest. 
22. Vilket är ditt favoritgodis? vit choklad och cola ferarri 
23. Vilket var ditt bästa ämne i skolan? Matte och biologi.
24. Vad har du på dig just nu? Shorts och hoodie
25. Vad har du i dina fickor? hårsnodd, pengar, läppbalsam.
26. Vad köpte du senast? lösfransar, strumpbyxor och mat.
27. Hur många gånger har du flyttat? 6gg. 
28. Om du var fast ensam på en öde ö, vilka tre saker skulle du ta med? kniv, tandkräm och tändstickor.
29. Är du morgon- eller kvällsmänniska? Jag är morgontrött och i bland trött på kvällen. 
30.Har du blivit sydd någon gång? Ja. 3ggr.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0