Helt slut

Är helt slut. Det är GALET på jobbet. Jag lovar att telefonen glöder i örat. Undra när politikerna skall fatta att det nog är dags att släppa till lite flervårdplatser MED bemanning efter det också då helst, såklart..!
Ja, det ska bli en "spännande" sommar. Ska äta lite mer kvarg och jordgubbar nu och sova. Imorn är ännu en ledsam dag :/
På fredag ska jag jobba natt. Slits mellan stressigt jobb, grejer som händer som man inte hinner bearbeta och att vara nervös för att jobba vissa pass jag inte ens vet om jag klarar. Skäms för att inte orka eller hinna göra annat än att jobba. Folk har flyttat, fått barn och förlorat sina närmsta- det är dåligt och stört att då inte ha ork att hälsa på dem :( måste ändra på det. Hur vet jag inte, men får inte tillåta sig hamna som i koma så att vänner hamnar ikläm antar jag...
God natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0