Gnällig...

Kände redan när jag åkte till jobbet att jag va tom i bollen. Kändes rätt så bra på jobbet tills nu på kvällen. En liten grej och så faller hela planeringen. Vill bara grina. Men jag vet inte varför. Så har jag inte ens känt när det varit jättestressigt... Jag är väl knäpp eller något.
Tur det finns snälla arbetskamrater som ställer upp och hjälper till!..
...men inte kul att lämna över hur mycket som helst :(
Sen råkade jag till att kolla mig i spegeln i omklädningsrummet- nu vill jag grina ännu mer! Armarna och tuttarna eller aa det runt dem har ju förvandlats till nåt slags pösmunksfodral! F*CK! Nä detta blev ingen bra dag, även om alla förutsättningar fanns.
Imorn fyller lilla mami år- GRATTIS till dig ❤
Får fixa nån matlåda här nu och hoppas på nåt bättre imorn.

Nattinatta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0