:)

Hoho!
Torsdagen spenderades först med Hanna, som höll mig i handen ;) när jag skulle korrigera facet. När jag kom hem så bjöd Annie och Rosa på kalasfika och jag fick jättefina rosor och present.
Bärjade även plantera över massa blommor i en annan rabatt och sen grävde upp den stora framför huset. Sänkte muren och grävde bort massa jord. Byggde även ett jordgubbsland ;)
Sedan dess har vi grävt, burit sten, byggt slänt och burit ännu lite mer...och nu börjar det arta sig! Ett par meter kvar bara, sen om ett tag blir det buskar och ljus i också. Imorn gör vi resten, därefter ska jag stretcha ryggen :p Det finns fler som tyckte det va uttröttande...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det blir superfint, men slitigt innan det blir klart. Mannen helt utslagen ser jag!

2013-05-05 @ 11:55:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0