Lat, latare, latast

Då var det helg då. Hade en liten plan på att hälsa på i Götet i helgen men blev förskrämd av den träningsmaskin som bor där 😂 så jag fick dra mig till gymmet här hemma i min ensamhet istället. Riktigt gött var det. Basta med hårinpackning, det är grejer det!
Hittade en mangokvarg som jag skall ha hallon till sen, mmmmmmmmmmmums.
Har pumpat läpparna igen... Nä det har jag inte. Är för snål. Men under året får jag se till att gå kurs så jag kan göra't själv. Ska bara få ändan ur vagnen först.

Nästa arbetspass är natt. Det blir skönt, har gjort tre kvällspass nu efter nattperioden. Lättare att hinna med träningen efter natt, faktiskt.

God helg 😁




Kommentarer
Postat av: KammShatt

Jippi!!! Uppdatering och du har långt hår igen(bra!)!!!

2014-02-10 @ 22:36:41
URL: http://kammshatt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0